تائید کردن کارآفرین نوجوان شیرینی روزانه

تائید کردن: کارآفرین نوجوان شیرینی روزانه مدرسه زندگی فروش شیرنی دانش آموز

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار ورزشی و نتایج مسابقات چند بازیکن استقلال بعد از بازی با العین قلیان می‌‌کشیدند / روشن

    پیشکسوت کلوب استقلال گفت: منصوریان باید ریش و قیچی را دست بگیرد و آبروی خود را حفظ کند که کار مشکل هست، یا فوتبال را کنار بگذارد.

    چند بازیکن استقلال بعد از بازی با العین قلیان می‌‌کشیدند / روشن

    روشن: چند بازیکن استقلال بعد از بازی با العین قلیان می کشیدند

    عبارات مهم : خارجی

    پیشکسوت کلوب استقلال گفت: منصوریان باید ریش و قیچی را دست بگیرد و آبروی خود را حفظ کند که کار مشکل هست، یا فوتبال را کنار بگذارد.

    به گزارش تسنیم؛ حسن روشن در مورد کسب دومین شکست استقلال برابر سایپا، گفت: مدتی است که اصلاً بازی های استقلال را نگاه نمی کنم، ولی چون در استقلال تصمیم گیری ها قائم به یک شخص چون سرمربی و مدیرعامل است و گروه و کمیته در این خصوص تصمیم گیرنده نیست، این ضعف ها دیده و همه بدبختی ها به نام یک نفر نوشته می شود. این کلوب باید یک کمیته فنی یا هیئت مدیره نیرومند یا منسجم داشته باشد.

    چند بازیکن استقلال بعد از بازی با العین قلیان می‌‌کشیدند / روشن

    وی افزود: اعضای هیئت مدیره کلوب استقلال افراد بسیار خوبی هستند ولی کجای دنیا اول مدیرعامل کلوب تعیین می شود و بعد اعضای هیئت مدیره منصوب می شوند؟ پرسشها داخلی هم روی تیم اثر می گذارد و همه پرسشها روی سر منصوریان می ریزد. باید هم منصوریان مقصر همه اتفاقات باشد چون کمیته فنی نداریم که به او یاری کند و اشتباهات به گردن 10 نفر بیفتد.

    پیشکسوت استقلال با بیان اینکه روال کلوب هایی چون بایرن مونیخ و منچستریونایتد باید الگوی ما باشد، تصریح کرد: از منچستریونایتد بازیکنی مانند دیوید بکام بیرون می آید که با قیمت کمی حاضر بود بازی کند. من هم زمانی که به تاج آمدم، دوست داشتم بازی کنم و جهت پول به این تیم نرفتم. زمانی که بکام در منچستریونایتد به اوج رسید، فرگوسن او را به فروش رساند چون دینش را به این کلوب ادا کرده بود. بعضی بازیکنان جهت پول و رسیدن به تیم ملی به یک تیم می آیند که این به تیم ضربه می زند.

    پیشکسوت کلوب استقلال گفت: منصوریان باید ریش و قیچی را دست بگیرد و آبروی خود را حفظ کند که کار مشکل هست، یا فوتبال را کنار بگذارد.

    روشن با بیان اینکه جباری دیگر اشباع شده است هست، اظهار داشت: در استقلال، جباری، طالب لو، پیروز قربانی و امیرحسین صادقی کنار هم بازی می کردند و در چند سال نتیجه های خوبی کسب کردند. زمانی که جباری، جباری شد، باید برود. نه مانند مظلومی که بعد از رفتن فرهاد مجیدی از باشگاه، گفت از رفتن این بازیکن ضربه خوردیم.

    جباری رفت و برگشت و فکر می کنم امسال یا سال بعد از فوتبال خداحافظی می کند. او می تواند هم به تیم کمک و هم با لباس استقلال از میادین خداحافظی کند. فوتبال او تقریباً تمام شده است و در آخرهای دوران بازیگری خود به سر می برد. در این صورت یا به بازیکن باید پول خوبی داده شود یا از لحاظ فنی هوای او را داشته باشی تا اشباع نشود. شماره 8 آبی ها در آخرهای دوران بازی خود واقع شده است است و نباید با آبروی او بازی شود. مطمئن باشید پرسپولیس هم همین مسئله را پیدا می کند.

    پیشکسوت استقلال گفت: علیرضا منصوریان و مجتبی جباری رفاقت دارند و این رفاقت با مسئولیت قاطی شده است هست. زمانی که استقلال در فینال جام حذفی برابر پگاه گیلان بازی می کرد، پدر جباری از دنیا رفت و اجازه دادند تا او بازی کند. بعد از بازی، منصوریان به جباری گفت که پدرش به رحمت خدا رفته هست. نمی شود کسانی که کنار هم بازی می کردند، یکی از آنها سرمربی شده است و دیگری بازیکن. روز گذشته هم شنیدم که در تعویض به مسئله خوردند. رفاقت با مسئولیت قاطی شده است است.

    چند بازیکن استقلال بعد از بازی با العین قلیان می‌‌کشیدند / روشن

    وی با اشاره به ناراحتی طرفداران تیم استقلال از نتیجه های تیم گفت: روز گذشته در مترو دو هزار مرتبه به مردم جواب بعد دادیم که آیا اوضاع تیم این گونه شده است هست. من که کاره ای نیستم، ولی مردها آیا پنهان شده است و جواب مردم را نمی دهید؟ من به علت رفت و آمدی که به دبی دارم، خبرهای عجیبی بعد از بازی و شکست 6 بر یک استقلال برابر العین امارات شنیدم. اینکه چند بازیکن استقلال بعد از آخر بازی، مشغول قلیان کشیدن بودند. تصویر قلیان کشیدن استقلالی ها را داشتم، ولی آنها را پاک کردم آیا که نمی خواستم آبروی کسی برود.

    روشن تصریح کرد: پندار توفیقی چه می داند که یک بازیکن چقدر می ارزد؟ یک کلوب باید کمیته فنی داشته باشد تا بازیکنان را ارزش یابی کند. اسم ها کاری نمی کنند، وگرنه باید حسین کازرونی، علی پروین و غفور جهانی را به تیم اضافه کنند. مدیران عامل کلوب ها کج فکر هستند و با این همه خرج، یک میلیارد تومان جهت آکادمی کلوب هزینه نمی کنند. آنها باید امثال نورافکن ها و یعقوب کریمی ها را زیاد کنند.

    پیشکسوت کلوب استقلال گفت: منصوریان باید ریش و قیچی را دست بگیرد و آبروی خود را حفظ کند که کار مشکل هست، یا فوتبال را کنار بگذارد.

    پیشکسوت استقلال با اشاره به تیم متمول چند سال گذشته کشور اظهار داشت: استیل آذین و حسین هدایتی چند سال قبل، بزرگترین خدمت را به فوتبال ما کردند که کسی به آن اهمیتی نداد. این کلوب 5،4 میلیارد تومان هزینه کرد و کاپیتان های تیم ملی مانند علی کریمی، حسین کعبی و علی کریمی را جذب کرد ولی چند هفته سریعتر از آخر لیگ، به لیگ دسته اول سقوط کرد. چند سال بعد هم استقلال خوزستان با جوانان جویای نام و تشنه بازی، قهرمان شد و باید درس های زیادی از این اتفاق گرفت.

    روشن در ادامه گفت: پرسپولیس هم آتش زیر خاکستر است و دولت باید هر لحظه حدود 200 میلیارد پول در جیب این کلوب بگذارد. در آکادمی های کلوب ها استعدادهای خوبی وجود دارند که دیده نمی شوند. همه کلوب ها باید کمیته فنی داشته باشند و بازیکنان باید از این فیلتر عبور کنند. منصوریان سال گذشته با نتایجی که کسب کرد و روی دور پیروزی افتاد، عملکرد خوبی داشت و باید از هواداران هم به خاطر حوصله ای که کردند، تقدیر کرد، ولی منصوریان و افتخاری باید بعد از بازی برابر العین استعفا می کردند. فکر کردند با آوردن اسامی می توانند کار کنند. آنها باید یک جوان را بگیرند، او را تبدیل به یک بازیکن پرآوازه کنند و سپس به فروش برسانند. همچنین کلوب ها به دنبال کمیته انضباطی خوب نیستند و فک و فامیل های خود را به این کمیته ها می آورند.

    چند بازیکن استقلال بعد از بازی با العین قلیان می‌‌کشیدند / روشن

    وی در پاسخ به این پرسش که آیا حضور یک مربی خارجی می تواند جهت استقلال خوب باشد یا خیر، اظهار داشت: هر مربی خارجی که در این مقطع از فصل بیاید، می گوید من تیم را نبسته ام. دو سال قبل گفتم باید یک مربی خوب خارجی جذب کنید، پول خوب به او بدهید و به او کمک کنید. اگر می خواهیم مربی خارجی بیاوریم، باید مربی خوبی جذب کنیم.

    برانکو هم مربی خوبی نیست و فقط دکتر روانشناس خوبی است که توانست تیمش را جمع کند. بزرگترین ضعف ما این است که روی آکادمی تکیه نداریم. مربی خارجی تیم را نبسته و اگر مربی خوبی باشد، الان باید درگیر بازی های تیم خود باشد. منصوریان باید ریش و قیچی را دست بگیرد و آبروی خود را حفظ کند که کار مشکل هست، یا فوتبال را کنار بگذارد. الان همه می گویند پرآوازه ترین مربی حرفه ای کشور عزیزمان ایران قلعه نویی عالی ترین مربی کشور عزیزمان ایران است ولی به او گفتم هیچی نمی شوی. قلعه نویی در دو سال آخر خود در استقلال، مقام های پنجم و ششم جدول را کسب کرد.

    پیشکسوت استقلال عنوان کرد: در تیم بزرگی چون استقلال باید با تیم راه بیایید و برنامه ریزی داشته باشید. انشاءالله استقلال در دیدارهای آینده به نتیجه های خوبی برسد، چون ما در مترو و اتوبوس باید به هواداران جواب بدهیم. امیدوارم اگر هواداران صلاح می دانند، وقت بیشتری به کادر فنی بدهند، وگرنه هواداران نخستین مالکان استقلال هستند. ما هم قصد تخریب نداریم و تنها نشانه پیشکسوتان باشگاه، انتقاد سازنده جهت رسیدن استقلال به مسیر خود است.

    واژه های کلیدی: خارجی | بازیکن | فوتبال | استقلال | پیشکسوت | استقلال | بازیکنان | منصوریان | کمیته انضباطی | علیرضا منصوریان


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار