تائید کردن کارآفرین نوجوان شیرینی روزانه

تائید کردن: کارآفرین نوجوان شیرینی روزانه مدرسه زندگی فروش شیرنی دانش آموز

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار اجتماعی کودک آزاری, ۲ مورد متخلف آشنا شدند ، بحران در مهدکودک‌ها

    مدیر کل امور کودکان و نوجوانان شرکت بهزیستی کشور گفت: در ۶ ماهه گذشته از سال ۹۷، شکایات بسیاری از مهدهای کودک از طریق والدین انجام شده است است که بعد از بررسی ب

    کودک آزاری, ۲ مورد متخلف آشنا شدند ، بحران در مهدکودک‌ها

    بحران در مهدکودک ها؛ کودک آزاری/ ۲ مورد متخلف آشنا شدند

    عبارات مهم : کودکان

    مدیر کل امور کودکان و نوجوانان شرکت بهزیستی کشور گفت: در ۶ ماهه گذشته از سال ۹۷، شکایات بسیاری از مهدهای کودک از طریق والدین انجام شده است است که بعد از بررسی بازرسان شرکت دو مهدکودک به عنوان متخلف در حوزه کودک آزاری شناسایی شد

    به گزارش تسنیم؛محمد نفریه در نشست خبری خود در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از 15 تا 20 مهر به عنوان هفته ملی کودک نامگذاری شده است که شعار امسال (آینده را باید ساخت) در نظر گرفته شده است است و در ایام هفته کودک برنامه های متنوعی در سطح کشور برگزار خواهد شد.

    نفریه، پرپایی کارگاه های ملی کودک، جشنواره های فیلم و نقاشی و برگزاری کلاس های آموزشی در حوزه های متفاوت را بخشی از برنامه های در نظر گرفته شده است در هفته ملی کودک برشمرد و گفت: امسال این برنامه ها با حضور کودکان با نیازهای خاص و به خصوص فرزندان معلول برگزار خواهد شد.

    کودک آزاری, ۲ مورد متخلف آشنا شدند ، بحران در مهدکودک‌ها

    مدیرکل امور کودکان و نوجوانان شرکت بهزیستی کشور، تصریح کرد: دفتر امور کودکان و نوجوانان بهزیستی در دو بخش فعالیت دارد؛ یک بخش در امور نگهداری فرزندان بی سرپرست و بدسرپرست و دیگری در حوزه مهدهای کودک که در بخش امور نگهداری فرزندان بی سرپرست و بدسرپرست نزدیک به 8500 نفر از این افراد در 640 مرکز نگهداری می شوند. از 640 مرکز فعال در سطح کشور، 600 مرکز غیردولتی و به وسیله خیریه ها اداره و مابقی شیرخوارگاه هایی هستند که مستقیما زیر نظر شرکت بهزیستی فعالیت می کنند.

    نفریه ادامه داد: از 8500 کودک اشاره شده، 1450 نفر از این فرزند ها در 34 شیرخوارگاه در سطح کشور نگهداری می شوند ضمن اینکه 15 هزار و 700 کودک نیز در خانواده ها نگهداری می شوند.

    مدیر کل امور کودکان و نوجوانان شرکت بهزیستی کشور گفت: در ۶ ماهه گذشته از سال ۹۷، شکایات بسیاری از مهدهای کودک از طریق والدین انجام شده است است که بعد از بررسی ب

    مدیر کل امور کودکان و نوجوانان شرکت بهزیستی کشور تصریح کرد: بر اساس برآوردی که صورت گرفته است هزینه نگهداری هر کودک در بین خانواده ها حدود 500 هزار تومان است که شرکت بهزیستی در ماه این مبلغ را به خانواده هایی که حکم نگهداری فرزند را دارند پرداخت می کند.

    وی افزود: سال گذشته 1600 کودک در بحث فرزندخواندگی به خانواده ها واگذار شدند که این امر در پی تسهیل قانون حمایت از کودکان بی سرپرست و بدسرپرست در سال 92 صورت گرفت به طوریکه با تسهیل این قانون در سال اشاره شده است عنوان فرزندخواندگی بیش از 50 درصد رشد نسبت به سال های گذشته داشته است به طوریکه در سال 91 تعداد فرزندخواندگی به 800 الی 900 کودک می رسید.

    نفریه ادامه داد: 382 کودک نیز در طرح امین موقت در بحث فرزندخواندگی به خانواده های متقاضی واگذار شده است هست. علاوه بر اینکه 648 نفر از فرزند های بالای 18 سال در مراکز شرکت بهزیستی نگهداری می شوند که این افراد بعد از ترخیص از سن 18 سالگی، مبلغ 18 میلیون تومان کمک هزینه دریافت می کنند ضمن اینکه بیمه آتیه آنها نیز ادامه پیدا می کند. شرکت بهزیستی هزینه تحصیلی این فرزند ها را تا مقطع دکترا پرداخت می کند.

    کودک آزاری, ۲ مورد متخلف آشنا شدند ، بحران در مهدکودک‌ها

    مدیر کل امور کودکان و نوجوانان شرکت بهزیستی کشور گفت: این افراد تا 5 سال نیز به صورت مداوم بعد از ترخیص تحت پوشش شرکت بهزیستی قرار دارند. از فرزند های تحت پوشش شرکت بهزیستی، 7 هزار و 54 نفر در مراکز شبه خانواده نگهداری می شوند علاوه بر اینکه 17 هزار و 928 دانش آموز به همراه 1423 دانشجو تحت پوشش شرکت بهزیستی قرار دارند.

    نفریه در ادامه نشست خبری به آمار مهدهای کودک در سطح کشور اشاره کرد و گفت: 15 هزار و 500 مهد کودک تحت پوشش شرکت بهزیستی فعالیت می کنند و این مهدها مجوز خود را از شرکت اخذ کرده اند. علاوه بر اینکه 6 هزار و 500 دِه مهد و 1400 مهد حاشیه ای در سطح کشور فعال هستند.

    مدیر کل امور کودکان و نوجوانان شرکت بهزیستی کشور گفت: در ۶ ماهه گذشته از سال ۹۷، شکایات بسیاری از مهدهای کودک از طریق والدین انجام شده است است که بعد از بررسی ب

    مدیر کل امور کودکان و نوجوانان شرکت بهزیستی کشور با اشاره به توزیع یک وعده غذای گرم در دِه مهدها و مهدهای حاشیه ای خاطر نشان کرد: در این زمینه در امسال 70 میلیارد تومان جهت این عنوان در نظر گرفته شده است هست. بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته در روز یک وعده غذای گرم در روستامهدها و همچنین مهدهای حاشیه ای توزیع می شود که اعتبار در نظر گرفته شده است جهت هر وعده غذایی 2200 تومان است که در 5 روز هفته این وعده غذایی در بین روستامهدها و مهدهای حاشیه ای توزیع می شود.

    نفریه با اشاره به زیاد کردن تعداد روستامهدها در کشور گفت: در ابتدا در 7 استان و در ادامه در 15 و در نهایت 30 استان روستامهدها فعالیت خود را شروع کردند که امسال نخستین سالی است که در تمام روستامهدها یک وعده غذایی گرم توزیع می شود که بر اساس طرح سنجی وزارت بهداشت این امر توانسته است 40 درصد سوءتغذیه این کودکان را در مناطق محروم و کم برخوردار را کم کردن دهد.

    کودک آزاری, ۲ مورد متخلف آشنا شدند ، بحران در مهدکودک‌ها

    مدیر کل امور کودکان و نوجوانان شرکت بهزیستی کشور افزود: حدود 700 هزار کودک در مهدهای کودک حضور دارند ضمن اینکه طرح یک وعده غذای گرم در مهدهای حاشیه ای در سال گذشته در 50 درصد از این مهدها و امسال 75 درصد از این مهدها را در بر خواهد داشت.

    وی با اشاره به اینکه کودک آزاری در مهدهای کودک نیز وجود داشته گفت: شکایاتی در این زمینه از طریق خانواده ها به شرکت بهزیستی می شود و شرکت نیز بلافاصله بازرسان و ناظران خود را در مهدکودک اشاره شده است اعزام می کند و در نهایت بعد از بررسی شرایط در صورت محرز بودن تخلف با مهدکودک متخلف برخورد و در بعضی از مواقع منجر به تعطیلی مهدکودک می شوند.

    نفریه افزود: خانواده ها می توانند با تماس با شماره 3000012333 موارد، پرسشها و شکایات خود را به بازرسان شرکت بهزیستی انتقال دهند.

    مدیر کل امور کودکان و نوجوانان شرکت بهزیستی کشور در پاسخ به این پرسش که در 6 ماهه گذشته سال 97 چه تعداد مهدکودک به علت کودک آزاری تحت تعقب قرا گرفته اند گفت: در این زمینه شکایات متعددی داشتیم ولی در این بین تنها 2 مهد کودک در این حوزه به عنوان متخلف شناسایی شدند.

    واژه های کلیدی: کودکان | نگهداری | خانواده | نوجوانان | اخبار اجتماعی


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار